Український бізнес, не дочекавшись необхідних фахівців від державної системи освіти, вже має сили задовольняти всі потреби ринку самостійно. Тренінг-центр кузовного ремонту, побудований компанією «Колор Систем» - це унікальний для України комплекс. У преміум-класі він - перший в Україні. Від нього розповідає нам власник компанії В'ячеслав Комаров. | Історично так склалося, що в Україні професія автомобільного маляра існує, але отримати її в професійному технічному училищі неможливо. Наприклад, в Німеччині людини не допустять до фарбування автомобіля без диплома про отримання професії, а це - 3 роки навчання. Величезна кількість малярів в Україні - люди, які отримали цю професію на особистому досвіді. До теперішнього часу рівень цієї професії у нас підтримується виключно за рахунок компаній-імпортерів лакофарбових матеріалів преміального сегмента, які мають штат технічних фахівців. У 99% випадків навчання проводять в їх рідному кузовному цеху, де вони і працюють. Але така техпідтримка далеко не завжди гарантує засвоєння малярами необхідної інформації - вони часто просто не можуть відключитися від думок про заробляння грошей, перебуваючи у себе на території. У такій обстановці важко вникати в теорію і в опис хімічних процесів. В результаті знання не засвоюються, робота технологів не приносить бажаного результату, малярі продовжують працювати за своїми розробленими роками «технологіям», а клієнти продовжують отримувати автомобілі, гарантію на які не дасть жоден виробник лакофарбових матеріалів. Як вихід з подібних ситуацій, компанія «Колор Систем» свого часу орендувала частину площ кузовного сервісу. Але досвід показав, що це тільки несерйозно. Для досягнення найкращих результатів необхідний повноцінний тренінг-центр. |
В кінці 2016 рішення було прийнято, і 9 місяців по тому ми готові презентувати своїм існуючим і майбутнім партнерам перший в Україні навчальний центр преміум-класу, оснащений новітнім європейським інструментом і обладнанням, що відповідає останнім вимогам автовиробників. Добре навчений персонал - це запорука якісної роботи, прогнозованого прибутку підприємства та задоволеності клієнтів. Ми подбали, щоб навчання проходило в максимально комфортних умовах: просторі зони підготовки і окрасочная камера, добре вентильовані і кондиціоновані приміщення. Окремо потрібно згадати про звукоізоляцію, адже ні для кого не секрет, що робота термо-вентиляційної групи - камери, компресора і пилососів створює шум, при якому спілкування неможливо. Тому все звукогенерірующее обладнання було ізольовано в окреме приміщення. Малярів тут також будуть навчати колористиці (підбору кольору) за європейською практикою. Для цього передбачена окрема аудиторія, обладнана на 6 робочих місць, плюс робоче місце тренера. Навчання буде проводитися для 4-х змішувальних систем:
І, звичайно ж, сучасна система підбору кольору неможлива без спектрофотометра. Для цього підготовлена спеціальна навчальна програма по роботі з унікальним приладом Genius IQ. Крім цього підготовлені тренінги з управління кузовним цехом для керівного складу Наша компанія вже впродовж багатьох років є сервіс-провайдером з кузовного ремонту лідерів автомобільного ринку України - «Тойота-Україна» (Toyota, Lexus), «Порше Україна» (Audi, Volkswagen, Seat), «Єврокар» (Skoda). Для цих імпортерів розроблені спеціальні тренінги, які враховують всі вимоги автовиробників. |
|
| Для керівників, які будуть відправляти свій персонал на навчання, ми передбачили опцію дистанційного контролю через камери відеоспостереження, які встановлені на всіх ділянках центру. Навчальний центр також буде виконувати функцію шоу-руму сучасного обладнання для кузовного цеху. На сьогоднішній день тут представлені провідні світові виробники:
|
Економіка фарбування: все враховано! |
Фарбувальна камера Spanesi самої останньої моделі оснащена планшетним пультом управління, в пам'яті якого зберігаються всі цикли роботи камери. Він розраховує і показує вартість, наприклад, витраченої електроенергії за будь-який проміжок часу. Керівництвом компанії в систему вводиться вартість електроенергії або будь-якого іншого енергоносія, інші параметри. Маляр може самостійно запрограмувати роботу камери або вибрати з збереженого списку програм. На сенсорному терміналі задаються всі параметри температури всередині при фарбуванні і сушінню. Простіше кажучи, це не просто камера для фарбування, а цілісний інтелектуальний комплекс, створений для оптимізації всіх процесів не тільки за якістю, але і за собівартістю робіт. Всі дані роботи камери по мережі передаються в бухгалтерську програму. Це дозволяє керуючому цехом бачити, скільки витрачено енергоносіїв за робочий цикл і розбити їх вартість на кількість замовлень, які були задіяні в даному циклі. До речі, значна економія електроенергії досягається завдяки инвертору і системі контролю процесу забарвлення, коли підвищена вентиляція автоматично включається тільки при нанесенні лакофарбового матеріалу. Ця система показує, як в ідеалі повинна працювати кузовна станція в сучасних умовах, коли енергоносії складають все більшу частку в собівартості робіт. В'ячеслав Комаров говорить, що власники і директори сервісів, з якими він спілкувався, виявили щиру зацікавленість у впровадженні такої системи. |
Необхідно відзначити, що розміри камери (4,5м х 8м) дозволяють вільно розміститися групі учнів або під час практичних занять одночасно працювати трьом учасникам, не заважаючи один одному. Що стосується навчання на постах підготовки, то тут одночасно можуть проходити практику 6 осіб. Фарбувальна камера, встановлена в Навчальному центрі, була вперше представлена на виставці «Автомеханіка» у Франкфурті в 2016 році і там же була замовлена. Її тільки поставили на конвеєр, тому даний екземпляр - перша камера цієї моделі. |